۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

فعالان اقتصادی ملزم به همکاری برای اجرای سامانه«جامع تجارت» هستند

فعالان اقتصادی ملزم به همکاری برای اجرای سامانه«جامع تجارت» هستند

بندرعباس - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تمام دستگاه های اجرایی و فعالان اقتصادی ملزم به همکاری با سازمان صمت و ستاد تنظیم بازار برای اجرای طرح سامانه «جامع تجارت» هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج حیدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با اشاره به اقدام مقتدرانه جان برکفان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلوگیری از دزدی و سرقت محموله نفتی توسط آمریکا در دریای عمان، عنوان کرد: دلاورمردان شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی مقتدرانه و شجاعانه از دزدی و سرقت محموله نفتی کشور توسط آمریکا در دریای عمان جلوگیری کردند که این اقدام بی نظیر مایه مباحات و افتخار ملی است.

وی ابراز داشت: دلاور مردان شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این اقدام خود قدرت بی نظیر جمهوری اسلامی ایران را در حراست از منافع ملی خود به رخ استکبار جهانی کشیدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به فراگیر شدن سامانه جامع تجارت در بخش های مختلف اقتصادی برای رصد چرخه تولید و توزیع کالاها، خاطرنشان کرد: با فراگیر شدن سامانه جامع تجارت در بخش های مختلف اقتصادی برای رصد کالاها از مبدا تا مقصد روند نظارت بر چرخه توزیع اقلام ضروری و اساسی تشدید می شود.

حیدری تصریح کرد: در سامانه جامع تجارت اقدامات فعالان اقتصادی در بخش های مختلف از ابتدای تولید تا مصرف کالا ها رصد می شود.

وی گفت: اجرای دقیق سامانه جامع تجارت در رصد چرخه تولید و توزیع کالاها نتایج خوبی در مدیریت بازار در پی خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: جلوگیری از سواستفاده های احتمالی در روند تولید و توزیع کالاها و جلوگیری از کمبود کالا از مزایای دیگری سامانه جامع تجارت است.

حیدری خاطر نشان کرد: رصد لحظه ای بازار کالاها و جلوگیری از کمبود و خروج کالاها خارج از چرخه اصلی از دیگر مزایای سامانه جامع تجارت در رصد چرخه تولید کالاهای ضروری و اساسی است.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه های اجرایی ذیربط و فعالان اقتصادی ملزم به همکاری با سازمان صمت و ستاد تنظیم بازار برای اجرای کامل طرح نظارتی سامانه جامع تجارت هستند.

کد خبر 5343609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha